niedziela, 19 maja 2013

1.9.

What the world needs now is love, sweet love 
It's the only thing that there's just too little of
What the world needs now is love, sweet love,
No not just for some but for everyone.


Delikatne falowanie wody i przyjemne przygrzewanie słońca dopełniało mojego szczęścia. Leżałam właśnie na materacu, który pływał sobie po basenie. Uniosłam powiekę i spojrzałam na taras, gdzie stał mój chłopak w samych kąpielówkach, a w rękach trzymał drinki. Powoli do mnie podszedł, a ja wygramoliłam się na brzeg.
- Jesteś taka śliczna - cmoknął mnie w usta, a ja się zarumieniłam.
- Przez te drinki przytyję - mruknęłam, upijając trochę mohito - to co dzisiaj robimy ? - usiadłam na krawędzi basenu, mocząc nogi.
- Hm, za chwilę rodzice jadą, a potem możemy zająć się sobą - dotknął swoim nosem mój.
- Z wielką chęcią Wellinger - zachichotałam.
- Uwielbiam twój śmiech - zatonęliśmy w pocałunku. Cholernie się cieszyłam, że w końcu odnalazłam szczęście w ramionach takiego mężczyzny jak Andreas. Teraz jest ono ze mną cały czas. Wypływa ono z mojego serca i nie muszę mieć tysiąca rzeczy, aby czuć się szczęśliwa. Bo to właśnie miłość sprawia, że jesteśmy szczęśliwi, i jeśli tylko zechcemy możemy dostrzec, że to ona jest wokół nas.

____________


16.03.16:
Więc to jest koniec 1 części opowiadania, możliwe, że już niedługo opublikuje tutaj kolejną :)

4 komentarze:

  1. ale tajemniczo... już nie mogę się doczekać ^^
    gorąco pozdrawiam i duuużo weny życzę, aby następny był dłuuuższy xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótko, bo krótko, ale jest :)
    To się liczy.
    Rzeczywiście tajemniczo, nic nie wyjasnione poza tym, że nadal są razem, ich miłośc trwa.
    I trzymam kciuki. Niech tak będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczą się intencje :)
    Jest tajemnicza aura, jest miłość to najważniejsze. Ciekawe jakie konsekwencje będą :)
    Czekam na next :)
    Pozdrawiam i weny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Liebster Award. Pytania znajdziesz tutaj: http://slovenialovestory.blogspot.com/2013/06/liebster-award.html
    Przy okazji, kiedy można się spodziewać nowego rozdziału?
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń