niedziela, 28 kwietnia 2013

1.5.

Stałam przed garderobą i skubałam bransoletkę, którą dostałą od mojego ch...byłego chłopaka.

* retrospekcja*

Po pocałunku Jaka oparł swoje czoło o moje i przejechał palcem po mojej wardze.
- Kocham cię.
- Przegrałeś - zaśmiałam się.
- Nie, bo mam ciebie. Będę cię kochał na zawsze.
- Ja ciebie też będę kochać, ale kiedyś mnie opuścisz.
- Przyrzekam, że zawsze będę koło ciebie - wstałam z łóżka, owinięta w kołdrę i stanęłam przed oknem, aby po chwili poczuć, jak Jaka wsuwa swoje ręce pod narzutę i kładzie je na moich biodrach - kocham cię Heaven - pocałował mnie w usta.


* koniec retrospekcji *

Twarz schowałam w dłoniach. Nie ma co się oszukiwać. Tęsknie za nim, ale nie będę się do tego przyznawać. Minęły już blisko cztery miesiące od konkursu w Planicy i miesiąc od naszego zerwania. Znaczy, nie wiem, czy on uważał to za związek. Tak szczerze to zdaje mi się, że byłam jego zabawką. Przecież miesiąc temu powiedział, że jego dziewczyną jest ta Petra. Moi rodzice nigdy nie widzieli mnie w takim stanie. Brat na szczęście przez najgorszy okres był na zgrupowaniu i nie widział tego płaczu, podkrążonych oczu i tony chusteczek. Zapewne, gdyby był wyciągnąłby mnie siłą z łóżka, zawiózł do Jaki i zabiłby go na moich oczach, a tak to przyjechał już, kiedy znalazłam pracę modelki i rzuciłam się w wir sesji. Tylko teraz... no właśnie. Ta sesja może wszystko odwrócić o 180 stopni. Wystarczyłby udział w niej jakiegokolwiek mężczyzny, ale oni wybrali akurat Wellingera. Ja rozumiem, ja wszystko rozumiem, ale mówiłam Kayli (dop.aut. Menadżerka Alice), że nie chce mieć nic do czynienia ze skoczkami, dobra nieważne. Weszłam do pomieszczenia, gdzie stał już Andreas, był w samych, czarnych jeansach, które delikatnie mu opadały, przez co odsłaniały napis na bokserkach - Calvin Klein. Pokręciłam głową i podeszłam do stylistki, która podała mi czarną bieliznę i białą koszulę. Kiedy się przebrałam, roztrzepała mi delikatnie włosy i zrobiła naturalny makijaż. Teraz trzeba było się zmierzyć z niełatwym zadaniem.
- Alice, kochanie teraz zrobimy ci kilka zdjęci incognito, a potem dołączy do ciebie Andreas. Usiądź tu - pokazał mi łóżko. Przerzuciłam włosy na jedną stronę, przekrzywiłam głowę i przygryzłam wargę, później fotograf zrobił mi kilka zdjęć, a potem... potem dołączył do mnie Andreas.
- Alice, słońce oprzyj się o ścianę, ty Andy oprzyj rękę obok niej i pocałuj ją w szyję. Czułam, jak moje serce wali, kiedy blondyn musnął moją szyję ustami - bosko kochani! Teraz na łóżko - położyłam się, a Andy wisiał nade mną.
- Zmieniłaś się - szepnął.
- Tak. I owszem. Czasem tak trzeba.
- Teraz Ali na Andym, a ty połóż jej rękę na plecach.
- Czemu ? Twój chłopak cię zranił ?
- Nie twój interes - warknęłam.
- Dobrze. Teraz ostatnie zdjęcie. Pocałujcie się.
- To, co Wellinger gotowy ? - zbliżyłam się do niego i nasze wargi się złączyły.

_______________________

Ah. Jak ja lubię mieszać. :) Jak widzicie zmieniłam wygląd bloga ciut, ciut.

477 słów. Poprawione 16.03.16



14 komentarzy:

  1. Mmm... Najpierw Jaka, potem Welli... Ma dziewczyna szczęście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekhem, więc tak. Po pierwsze bardzo, ale to bardzo nie podoba mi się długość tego rozdziału. Dlaczego taki krótki? :c Chcęęęęęęę więcej! <3
    Dwa: hrhrhrhrhrhrhhr, spodnie lekko opuszczone, bokserski z napisem Calvin Klein. Wiem o co chodzi i to mi się bardzo podoba :D
    Jestem bardzo ciekawa, jaki Andi będzie w Twoim opowiadaniu, także czekam na kolejne rozdziały.
    I już mówiłam Ci, że kocham retrospekcje, a Twoja jest cudowna.

    Dziękuuuuuję mocno za dedykację, Kryszynko <3

    Żaneta aka @xohilde

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, chociaż nie jestem fanem czegokolwiek takiego czyt. opowiadań... To wyszło Ci to zajebiście, zresztą pasuje do Ciebie, bo też jesteś zajebista siostra <3

    Kamil aka @fcbcules9

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Śliczny wygląd bloga ♥ wgl świetnie piszesz ;)
    Będę wpadać częściej --Lilly xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam tu dzięki twojemu spamowi :D
    Na początku się strasznie gubiłam ... ale już jest dobrze.
    No dlaczegooooo Heaven nie jest już z Jaką ? :c
    SMUT.
    No ale jest Andi ... szczęsiara ; o

    Zobaczymy jak to bd, czekam na następny rozdział i życze weny ; **

    zapraszam do siebie : http://ski-lovestory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest super ;) , tylko szkoda, że taki krótki.
    Welli <3


    Zapraszam : http://lovebyskijumpers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Awwwww, wiesz że uwielbiam Andiego, jeszcze boziu, Calvin Klein, to wszystko jest takie mmmmrhr *-* Mysza, kocham cię jeszcze bardziej za ten rozdział afkfhasfhsglkjhgasdfglh -A

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę.... Na początku nie mogłam ogarnąć co do czego, cofnęłam się kilka części i jestem. Ok. Trochę szkoda rozpadu związku z Jaką, ale Welli to też fajny facet :0 A na pewno będzie taki w przyszłości o ile mu sodówka do głowy nie uderzy.
    A z niej to szczęściara, z jednych ramion w drugie :)
    Świetnie.
    [love-ski.blog.pl love-slovenia.blog.pl love-norway.blog.pl love-germany.blog.pl]
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za spam na moim blogu.
    Mam nadzieję, że wizyta u mnie nie okaże się jednorazowa? :)
    N początku trudno było mi się wdrożyć w twoją historię.
    Ale masz u mnie plusa, wiesz za co? KOCHAM Eda Sheerana! <3
    Jego cały album jest obłędny!
    Co do bohaterki czasami mnie denerwowała, ale da się z tym przeżyć.
    Cieszę się, że z czasem powiększałaś swoje rozdziały!

    Pozdrawiam i weny życzę, zamierzam wpadać tutaj!
    http://milosci-nie-oszukasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podobało! ;3
    Czekam na kolejny, @monsterlikeyou ♥
    i zapraszam do mnie, nie jest to jakieś świetne opowiadanie, bo wiem, że nie umiem pisać, ale siła wyższa ;)
    http://never-lose-hoope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Znalazłam twojego bloga przez przypadek, ale jest świetny. Dlaczego Heaven zerwała z Jaką.? Ale mam nadzieję że będzie z Andim.
    Zapraszam do siebie
    skijupingforever.blog.pl i proszę o komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miiiisiu, znowu świetna historia<333 mam wrażenie, że z bloga na blog piszesz coraz lepiej,wiesz?;3

    OdpowiedzUsuń
  13. przeczytałam wszystko, uff... ^^
    jestem pod wrażeniem, świetny blog, świetne opowiadanie i moi ulubieni skoczkowie ^^
    jedni z wielu, tak nawiasem mówiąc xD
    mieszać to Ty lubisz, tak jak ja ^^, ale Ty to już w ogóle ^^
    chcę więcej... Matko, Heaven będzie z Andim? błagam, niech z nim będzie, prooooszę...

    https://twitter.com/Alexandra_Biel
    zostawiam twittera i gg: 22512083

    OdpowiedzUsuń
  14. 24 yr old Research Assistant III Eleen Monroe, hailing from Listuguj Mi'gmaq First Nation enjoys watching movies like Only Yesterday (Omohide poro poro) and Taxidermy. Took a trip to My Son Sanctuary and drives a Ferrari 250 SWB California Spider. poznaj fakty tu i teraz

    OdpowiedzUsuń